Related Posts with Thumbnails

torsdag 22 april 2010

Designers Guild

Vårkänslor och förändringsarbete.

Nu när dagarna är fyllda med ljus och vi mer och mer känner av att det trots allt blir ett slut på den här vintern och att våren får fäste så väcks även min lust till förändring.

Jag vill möblera om, tapetsera, måla, köpa nytt och slänga ut......

Och när det finns ett hav att ösa ideér ur så blir lusten allt större.
Färger, mönster och ljus....dit vill jag nu. Och mest av allt vill jag ha hela mitt vardagsrum med saker och mönster från Designers Guild.

Har ju ett vardagsrum som det på bilden, stort med höga fönster och fina snickerier runt, med samma takhöjd, samma dubbla spegeldörrar men utan träinramningarna på väggarna....och jag vill ha detta, vitt och rosa och helt makalöst fräsch och snyggt.

Kolla gärna in deras hemsida här..........Designers Guild....... där finns massor med inspiration och glädje !

1 kommentar:

  1. Explore the wondrous world of Mineheart wallpaper,Combining traditional ideas of trompe l'oeil with contemporary design. The Mineheart wallpaper collection includes iconic classics such as the white bookshelf wallpaper, vintage books wallpaper, and panelling wallpaper.

    SvaraRadera

  © Free Blogger Templates Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP