Related Posts with Thumbnails

måndag 5 april 2010

Harry Allen

Lite hipp designer från New York som startade sitt företag 1993 och som gör en hel del industridesign.

Kolla in hans länk till hemsidan här , så mycket läckert att se.

Ni kommer säkert att se något som ni sett tidigare. Själv är jag grymt sugen på hans fluglampor, de som svävar i luften och lyser svagt, Har tyvärr inte funnit någon bild på dom men om ni klickar in er på hans hemsida och låter bildspelet rulla kommer ni snart att se vilka jag menar.

Men här kommer i alla fall hans skapleser av händer som fyller lite olika funktion. Det är avgjutningar av hans egna händer och jag tycker det är lite läckert att de ser ut att komma ut direkt genom en vägg. Skulle gärna se att handen för nycklar och andra småting fanns i min hall så nu ska jag hålla utkik efter den och se om jag kan få tag på ett ex.

4 kommentarer:

  1. Hej Cayenne

    Det är ju hur snyggt som helst ovanligt och spektakulärt..jag kollade in hans sida....verkligen imponerad!

    xxx/Kojiki

    SvaraRadera
  2. Ja han gör lite småläckra ting, mitt öga tillatar de i alla fall. Kul att du tyckte om det du såg.

    SvaraRadera
  3. Då är vi två om den Tigris, men det finns nog en varsin åt oss ska du se.....

    SvaraRadera

  © Free Blogger Templates Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP