Related Posts with Thumbnails

fredag 4 december 2009

Loppisfynd

Fann en, en enda ynka stol på en loppis igår.
Vad skulle jag med en enda till?

Men den var rosa och fin, kanske snäppet ljusare än den på bilden, saknade en gummifot men i övrigt helt ok. Så jag funderade och funderade och precis då jag funderat klart så släppte jag tanken på att köpa den och idag har jag ångrat mig och ringt och bett dem ställa undan den tills i morgon.

Typiskt mig men jag har ingen aning om vart jag ska ställa en enda stol så den lär följa med till landet.

Orginalet, den orginella Myran stolen ser lite annorlunda ut men jag tycker nästan att formen på denna är finare faktiskt, lite mjukare, inte lika många "midjor", och något lägre i ryggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP