Related Posts with Thumbnails

måndag 25 januari 2010

Lite pimpat till helgen kanske?

Man hittar knasiga saker.

Just nu kikar jag en del på belysning som jag iof tycker är oerhört viktigt i ett hem men man kanske kan tycka att det borde finnas en gräns för hur en lampa kan se ut...eller?

Får det lov att vara en grön pimpad lampa?  Lite ryamatts stuk i vardagsrummet?

Till saken hör att jag har en grön ryamatta i precis den här färgen som brukar ligga på ute i min hall så den kanske skulle passa in hos mig men undra hur det är med brandsäkerheten?


7 kommentarer:

  1. Undrar hur den ser ut tänd..tror du man vågar tända den..rolig var den, men snygg det vet jag inte om jag tycker.. men lampfoten är läcker....

    xxx
    Kojiki

    SvaraRadera
  2. Kojiki, ja foten är snygg, gillar ju trumpetfötter som jag tycker är en snygg design men man skulle nog bli galen på själva lampfoten.

    SvaraRadera
  3. Ja, den är inte riktigt i min smak. Tur att du brukar hitta andra fina saker jag kan titta på i stället! ;-)

    SvaraRadera
  4. Tigris, men den skulle väl passa någonstans? Jag tycker dn är lite hipp, lite fräck på ett upstudsigt sätt...

    Kojiki, i svaret ovan menar jag att jag skulle bli tokig på lampskärmen (även om ja tycker den är hipp)

    SvaraRadera
  5. OK, en kort tid för att den är så "inte i min smak" men sedan skulle jag byta ut skärmen *ler*!

    SvaraRadera
  6. Tigris, just nu, då jag förvandlat lite i mitt kök så borde jag ha den här....tills jag tröttnar i alla fall.

    SvaraRadera
  7. Du har nog rätt, kan jag säga då jag sett ditt "nya" kök! ;-)

    SvaraRadera

  © Free Blogger Templates Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP